Happy Halloween x 3

又到了萬勝節啦! 呢個係我其中一個鍾意的節日!因為我鍾意扮鬼扮馬﹐做個平時唔係既身份﹐好好玩!

講到扮咩好﹐我都諗左好耐。。。今年我終於都唔再扮天使 lu, 不竟都扮左十幾年, 哈哈~
所以我決定 go for 三個唔同 image:
型格:
自從聽左 Lady Gaga 果首 Paparazzi 之後﹐我就愛上左佢D歌。加上睇完佢個MV﹐覺得好型又有印象﹐所以就決定扮佢晌MV入面個 look 哈哈~

      

買左個短金毛假髮同親手整左佢晌MV裡面用既黑超﹐

不過因為佢個形像太特出﹐又鍾意唔著褲﹐所以我都唔敢行出街﹐唯有影張相扮過第二樣。。。

可愛﹕
我個 friend o係台灣買左對豹紋貓耳仔俾我﹐我就終於有機會帶出去啦! 對我黎講扮豹女郎好容易﹐全個裝束都可以晌我個衣櫃揾到﹐完全乎合我低成本效益既理念﹐呵呵呵~ 可惜差條尾巴! By the way, 都用返個假髮﹐無理由買左又唔用﹐加上都幾襯個貓樣~


妖艷:
對我黎講呢個係我生平第一次扮魔鬼﹐作180度大轉變﹐哈哈﹐屆因我居然走去扮同我 Totally Opposite 既野~ 算係好大突破架啦! 成個裝束都係用左兩蚊咋! 哈哈~ 正到痺~

其實為左隆重其事﹐我前一日已經試左個妝﹐睇下效果點樣﹐襯唔襯﹐好唔好睇﹐再加上第一次帶假眼睫毛帶假髮﹐所以一定要彩排過一次先得。。。彩排果時真係好 smooth,  好順利﹐眼睫毛亦無想像中咁難 glue﹐D貓鬚一畫就Good。。。everything’s perfectly done until 正日﹐個眼睫毛 glue 極都 glue 唔到﹐D貓鬚畫極都唔對稱﹐時間好緊迫~ 好彩後尾都算收貨


化完眼妝﹐準備帶假髮 look


第一次的假眼睫毛


到最後﹐我竟然愛上左帶呢個假髮﹐it’s so much fun! I love it! I love Halloween!

Leave a Reply

