16 項有關我的事情

順應 Facebook post 左既 notes﹐supposed to寫一篇內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標….或任何各不相干但有關你的東西。其實初初都唔知寫乜好﹐點知越寫越多﹐多到要刪減o甘D。。。

01. 近排青春期返發﹐勁生痘痘﹐希望可以快D好返~


02. 嘗試緊戒朱古力﹐含有花生既食物同埋牛肉 (所以呢排千祈唔好約我去Gur扒同請我食朱古力﹐我會
受唔住誘惑)

03. 我講野果陣﹐果鼻會不其然o甘好似兔仔個鼻o甘郁 (都係朋友話我聽既)


04. 如果我不停o甘眨眼﹐千祈唔好誤會﹐我唔係電你﹐我只係
唔明你講乜

05. 我習慣好開懷好大聲o甘笑﹐有時仲會喪笑添 (*≧▽≦) wakakaka


06. 我個樣好似唔似﹐但係其實我好多運動都識玩﹐只係樣樣都
得半桶水

07. 我有血糖低﹐所以間唔中會面青口脣白﹐然後眼花頭暈


08. 一路既目標都係快D儲到錢買層樓收租﹐然後請我屋企人環
遊世界


09. 我唔係鐘意包拗頸﹐只係我有我既原則同立場﹐而我亦都想
人知道


10. 劉德華係我老公﹐鄭元暢係我Honey﹐Rain係我男
友﹐黃宗澤係我白馬王子

11. 我覺得男同女除o左愛情之外﹐仲可以係好好既朋友

12. 天生內心深處有種俠女精神﹐所以成日鐘意幫朋友抱打不平


13. 我基本上係個成日開心﹐同容意滿足既人﹐就算今日有幾唔
開心﹐我好多時都好快唔記得


14. 雖然我好似好多衫好多鞋﹐但係其實我係個知慳識儉既人﹐
亦都係個精明消費者


15. 要學識保護自己﹐唔好笠亂信人﹐同埋講野要經大腦﹐唔好
乜都講晒出黎


16. 雖然我好多時諗野都好天真同過份完美﹐大部份時間亦都好
clueless﹐但係我都有思想成熟同logical既一面架~

o(^^o)(o^^)o

Leave a Reply

