成功左啦!!! ^o^

 我第一次親手為honey特別研制既白汁海鮮闊條麵成功左啦! 今晚既晚餐係全部都係我一個人落手落腳整架!雖然揾唔到闊條麵但係揾左類似闊條麵既乜Q代替…亞爸話D汁一舊舊 wor…有代改善,亞媽就話幾好味.﹐第一次整算好好wor..我都覺得D汁唔夠汁﹐又少得制…希望honey黎到果時整會有進步啦…不過亞媽話我整到個廚房好似打完仗o甘… ^^; 原本想試整埋洋蔥湯,但係無時間…亞爸話唔易整 wor…唯有留返下次整啦~另外我煮既就係我既得獎作品[焗青口]o勒! 多謝大家~
Leave a Reply

