不知所謂﹐不可理諭

你琴晚既事我無同你計﹐到今日你反轉頭話我? 真係天大既笑話! ridiculous~
 
好討厭我問你野﹐你唔答之後轉topic﹐係咪轉左你無答就當無發生過﹖ 點解個個男仔都係o甘﹖
好討厭你俾一大堆理由同藉口
好討厭你調返轉頭話返我 when you started everything and when i didn’t do n e thing
好討厭你次次玩完, 飲到醉醺醺就同我講你愛我
好討厭你覺得自己做錯野或者令到我唔開心果時就嗌我做老婆…
好討厭我次次都聽你話但係當又一次我唔想聽你話既時後﹐你就話我﹐要我就你﹐o甘點解你唔可以就返我轉頭﹖我已經次次都聽你…
好討厭揾唔到你
好討厭唔知你做緊乜
好討厭你唔打俾我
好討厭你明明收到我SMS又選擇性唔覆
好討厭好討厭~~~
 
既然係o甘我都可以選擇性唔接你電話﹐唔覆你!!
 
btw…its funny how 你話琴晚覺得夜﹐我應該訓左就唔打返俾我﹐但係今晚同一時間你就猛打俾我…o甘你唔係話夜架咩﹖唔係我哩個鐘數應該訓左架咩﹖ 你仲打黎﹖full of bullshits and contradictions~ 我發覺人真係唔會識 appreciate 身邊有既野, take everything for granted…好討厭!!!
Leave a Reply

