意外收擭

今日我又成日系屋企做功課﹐基本上無乜進展…先生叫我改個 package 但係我都諗唔到點改…卒之諗左成日~ ><;; 到夜晚﹐出左去食日本任食﹐因為劉婆婆黎左我屋企過夜﹐佢諗住請我地食飯﹐原本唔諗住去既﹐但係最後都俾面劉婆婆份上﹐出左去食﹐仲食到好飽添~ 返到屋企﹐auntie betsy 打黎問我睇唔睇何韻詩 concert,因為佢可以玀兩張免費飛…我緊係要啦…之前都諗住買飛同Andy 去睇﹐但係知道 rain D 飛o甘貴之後就放棄唔去睇何韻詩,諗住慳返D $ for ah Rain,仲累埋我哩個 frd 都無得睇添~ 因為佢係何韻詩迷﹐所以果時失望死佢…不過原來我地果時放棄係o岩架﹐ 以家無啦啦有免費飛去添~ 我托 auntie再為 kitty 玀多張飛﹐ cuz我知佢未試過聽 concert亦唔捨得出$買飛睇~好彩 auntie 人面廣﹐幫我玀多張飛﹐攪到我兩個 frd勁開心﹐勁多謝我﹐ 連我自己都開心埋一份添 ^^ 好似所有野都係整定o甘﹐o甘睇落我D衰運開始轉好啦 wor…如果係真既﹐我希望我電腦可以整返好﹐可以順順利利玀返我 d Data 出黎就好啦….

Leave a comment