我都要復活~

今日係復活節﹐學校放假﹐我D朋友約我出街唱K﹐但係我以家仲邊有心情同時間去玩丫﹖連同屋企人出街食lunch都無去到﹐唔想嘥時間﹐成日都閉關做野…好多人知道件事之後都走黎安慰我﹐有D仲幫我諗有乜辦法可以整返部電腦…雖然都應該無用﹐但係我都好感激所有嘗試幫我同安慰我既朋友﹐令我覺得雪中送炭﹐好溫暖~ 好彩我都不負眾望一日內做起兩份就黎要交既功課﹐之後黎緊哩個 weekend 我就可以盡力做返我唔件左既 thesis 既所有野﹐希望可以趕得切兩個禮拜內搞惦﹐畢到業啦~ 一諗返我要重做我所做既thesis 我就想喊﹐ 原全已經唔知系邊到入手﹐點開始..有D就話有 print到出黎可以跟返﹐但係有D就要靠記憶再做過…TT________TT 我一路以黎辛辛苦苦所做既野就o甘就無晒…..我都希望好似D先生話齋﹐重做既會好過第一次…我以家唯有o甘諗﹐盡量做到最好…唔可以因小小挫折就氣屢…其實我都算好好彩﹐email 比個先生問佢有無 keep 我之前 send 比佢既 project,佢又有,仲send返比我等我可以拎返個 copy…雖然要搵返我所有失去左既 project 係有D難度﹐但係搵得幾多得幾多啦﹐我諗我一定要買返個 external harddrive 先得﹐已經唔係第一次﹐上次就唔見晒D相﹐今次仲衰﹐我諗係對我既一個教訓黎…我個 frd又幫我搵到佢一年前既 project﹐send左比我等我可以慳返一D重畫既時間…o甘樣睇落我D衰運都唔算衰得晒o丫!? ^^;
Leave a Reply

