低處未算低

<<學校 IT 部搶救 Powerbook行動宣告失敗>>
 
呢個世界實在太美妙啦~ 以為衰到貼地點知原來低處未算低﹐要跌埋落谷底….以為學校會可以幫我整返好﹐點知原來嚴重到佢地都開唔到部電腦﹐仲拎唔返我全部D data……TT_____________________TT 點解要o甘對我﹖ 我已經時日無多﹐ 重有兩個禮拜就要交晒所有野…仲有 Thesis…最重要果科, 以家無啦﹐ 咩都無晒~ what a big present i got for easter..點 grad? 佢地話可以 send 返比 applestore搵D professionals 做 Data recovery,但係就好貴要成$2000-3000!!!! 我邊 afford 得起﹖﹖﹖﹖ 喊左成日,kitty叫我唔好放棄﹐must move on…而家唔係我想放棄,係我努力緊 moving on 果時佢突然 set個 road block系我前面…我可以點 ﹖好彩我d先生叫我盡量做﹐有乜交乜 wor..必要時我可以 ask for extension till May 4th to hand in everything. 但係我想做到最好﹐點解系我辭左職諗住全心全意 conentrate on homework 果時o甘﹖﹖﹖﹖﹖﹖點解﹖ Tell me God why?????? TT________________________________________________________TT
Leave a Reply

