eat shit~!!!!

好唔開心!!!!! 同好傷心!!!! 已經無乜心機溫書﹐以家仲更加無心情~~~我做o甘多野為乜﹖都係想你開心唶~原來個個男仔都係o甘~ 唔會識得appreciate人地做既野﹐只係識得講D人地聽到會唔開心既野﹐之後仲要話返人轉頭﹐話人發脾氣﹐一味淨係識話人自我中心, 其實最自我中心﹐最唔顧人感受既係你地D男仔﹐成日覺得自己o岩晒﹐人地發脾氣就將所有野推晒落我地D女仔到﹐話我地小器﹐易忸﹐根本你地就無諗過你地講既野有問題﹐唔會識檢討自己所講既野係咪會令到人有所誤解! 到頭來我所做既一齊就係換來難受﹐真係好傷心同失望~ 天下間既男仔都係一樣…..!!! >o<~~~~~~~~~~~  算吧啦~ 我無野好講﹐亦唔想再講﹐你鐘意點就點~
Leave a Reply

