(^o^)/ {I want more FutureSex/LoveSounds!!!}

 
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JT !!!!! SOOOOO DAMN HOT~ (screams~~~) yo dude…a guy like him young, sexy and hot who can dance (very sexy) , sing and play musics with instruments like piano, electric piano, guitar, bass..holy shit..its not someone whom u can meet everyday…and I definitely love guys who can sing while playing piano especally…n he is sooo cute!! i just wish our spot was a bit closer… if better the floor would be nice =D..but NOOOO we got standing ones..n seeing all these girls downstairs touching him and watching him soooo closely made me sick…I want to do dat too!!!!! >o< but luckily i got my camera with me kekeke…so i got some very hot videos…(My Love My Love~~~) ^o^ (going crazy~~) and then to my surprise….Pink was singing for the first part of da show !!! YAY~~~ PINK~ I luv pink too! AWESOME night…..(^O^ screams~~~~)
 
 
 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s