一月十八日 *雪*

今日,天氣轉涼仲落雪添! 當我放左學,我就如常一樣搭地鐵。過左幾個站之後,我就見到一對老公公老婆婆踏入地鐵。佢地手拖手靠向門前,心稔應該都有七、八十歲吧! 其實車廂仲有位吖? 點解佢地唔坐低,一把年紀仲企系到?
 
初時我都唔明,但係後黎越望得佢地耐,我就越明啦。老公公一手扶住鐵柱,一手仲要攬住老婆婆條腰,兩個依偎住大家。老婆婆細細聲咁同老公公傾偈,而老公公就會將頭靠近,近距離細心聽。 老公公老婆婆雖然面上佈滿晒皺紋但係仲好鍾意四目交投,唔介意對方樣貌已經改變。老公公仲會時不時唔怕醜,當眾錫老婆婆果咀同鼻掂鼻添! 我望住佢地覺得好sweet,好溫馨,就算外面天氣再點凍,見到佢地既親蜜態度,就會好自然咁感到溫暖。
 
一對夫婦結在咁耐婚,生活左咁耐仲可以咁恩愛,真係好難得! 令我不其然稔起今日堂上,大家討論對婚姻既睇法。好令人驚訝既係,只有小數人(包括我自己)先會在未來既日子裡面結婚! 原本婚姻係人生必經既階斷,係好神聖,同伴侶一齊許既誠諾。但係就有咁多人覺得無必要結婚! 難度為心愛既人許下既終生誠諾係咁難做?
 
老公公老婆婆之所以相處得咁好,我稔雙方都為大家付出好多,包容好多。如果到我七十幾歲,我都希望同我既伴侶好似佢地咁。當佢地到左 bloor station 佢地就一齊離開。老公公好細心咁拖住老婆婆隻手,一齊慢慢行。其他既上斑族都急急腳咁走去趕下一斑車,而老公公老婆婆就依然拖住手施施然咁系後面行,仿佛沉醉系自己世界一樣。我望住佢地行,覺得好感觸。到再見唔到佢地之後,我先發覺我竟然流左一滴眼淚…..
Leave a Reply

