+:.Star @ Blue Man Group.:+

 
 
呢晚我都唔知點形容好,初初對 Blue Man Group 認識同興趣不大再加上成 $70張飛好似好唔抵咁,寧願去睇古巨基演唱會 -___- 到在就黎入場,好緊張,因為我地坐前面第二行。重有埋雨衣比我地著,因為會有野噴架窩。 終於等到開場啦! 熄晒燈有三個好恐佈既藍面人走出黎打鼓,一路打果 D 螢光 paint 就一路 splash 出黎,好靚。上面重有兩個台,有 D 螢光人系上面敲擊樂,睇上去好似有 D 枯盧骨頭人係到表演咁,全程 D effect 同音效都做得好好,佢地三個雖然無講過一句說話,但係就好幽默攪笑~!
 

點知到後黎佢地走落台玩觀眾, 佢地同一時間眼定定咁厲住我,我當然驚啦,不知所措之制,我誓估唔到佢地竟然邀請我上台!!! >o<" OMG ~ $@#$#% 好恐佈呀! 上到台我完全唔知點做,同做 D 乜..好尷价 lor…佢地又唔話我聽要做乜、哈哈,攪到我好似個傻婆咁係個台到俾人笑~ 哈哈,不過都幾好玩,無逞逞喂佢地食蛋糕,重實驚無神佢地俾我著果件衫會向觀眾席噴 D 嘔吐物出黎添! 之後俾人笑足十分鍾我終於都可以落返台啦…超無奈~ 最慘既係俾斑 frd 笑又扮我個反應,好彩完 Show之後其它觀眾認得我重讚我 great show, 好攪笑同 Cute 添~ 咁都安慰 D…>_<
 
Leave a Reply

