+:.惡魔毒:+

如果我都有個惡魔在身邊既話、我諗我會隨時心臟病發死…我覺得最"lum"到人既方法就係好似男主角亞猛咁唔聲唔聲嚇你一驚! 系你最唔為意既時後錫你一啖、或者係成日都用一種好殺死人既眼神望住你、俾著係我我實會透唔到氣! (當然對方唔可以樣衰啦, otherwise 我會作嘔)

     

我最鍾意個幕係當佢地個踩單車失事跌左落地下、然後亞猛就同個女主角話你重未知道咩叫做危險、然後就即刻拎轉身錫個女主角! 雖然現實生活無可能咁浪漫、當街當行系條馬路中心地下當住咁多車面前熱吻、但係果一刻真係好正、好浪漫呀!!! 

<尖叫> >o<~~~~

 

btw, this picture of him reminds me of someone o_O —>

 

Leave a Reply

