我想…我唔想…

我想時間快D過…但係我唔想白白俾時間過…

我想去行街…但係我唔想見到鍾意既野又冇錢買…

我想減肥…但係我唔想做運動,又唔想節食…

我想去沙灘…但係我唔想晒黑,又唔想游水…

我想去玩…但係我唔想凈係出去玩…

我想休息…但係我唔想留系屋企發髦,結蜘蛛網…

我想賺多D錢… 但係我唔想返工…

我想打麻雀…但係我唔想成日輸,做水魚…

我想去鬼屋,行墳墓…但係我唔想無人陪…

我想玩笨豬跳…但係我唔想一個唔覺意死左…

我想有私人空間…但係我唔想自己孤獨一個…

我想熱鬧…但係我唔想D人嘈怨巴閉…

我想有架車,周圍去…但係我唔想俾 car insurance,油錢同蕩失路…

我想去旅行…但係我唔想請假…

唉…究竟我想點? 我唔想點? o_O

Leave a Reply

