.:+浪漫滿屋篇+:.

近排愛上左睇<<浪漫滿屋>>,係第一齣我自己主動想睇既韓劇。之前男友送既<<Il Mare>>都仲未有衝勁去睇、就算係<<我的野蠻女友>>我有隻碟都無睇到。初初覺得個男主角 rain 好唔靚仔、著衫又娘、唔知想點,但係後來發覺佢好Cute好可愛,我諗我都開始好似我朋友咁鍾意左佢 lu…雖然亞媽錄左落帶但係我都想買返隻dvd再重溫。我諗我遲d會租埋本漫畫睇添!

 

>8//o_O\8< {唔知有無中文版?)

<<浪漫滿屋>> my dream house  (真係差唔多!)

 

 

 

A Za A Za Fighting!!! ^o^

Leave a Reply

